Για τους παρόχους υπηρεσιών, ο χρόνος είναι χρήμα και οι φόρμες εισαγωγής εξοικονομούν χρόνο, αφού οι πελάτες παρέχουν τις πληροφορίες για την έναρξη της διαδικασίας ενημερωσής τους.
Εξοικονομήστε χρόνο για εσάς και για τον πελάτη σας
Απαιτείται προσπάθεια για την απόκτηση νέων δυνητικών πελατών. Αλλά δεν είναι όλοι οι δυνητικοί πελάτες σημαντικοί για εσάς. Κάποια στιγμή, σταματήσατε να λέτε ναι σε κάθε προοπτική και κάθε δουλειά που προέκυπτε. Με την αυξανόμενη τεχνογνωσία, μαθαίνετε επίσης με ποιους θέλετε να συνεργαστείτε.
Καθώς γίνεστε πιο απαιτητικοί, πρέπει επίσης να φιλτράρετε αυτούς τους δυνητικούς πελάτες. Φιλτράρετε τα για να προσφέρουν αυτό που αναζητούν και να βεβαιωθείτε ότι έχουν τον προϋπολογισμό.
Ένα πρότυπο φόρμας συλλογής δεδομένων για νέους πελάτες θα τμηματοποιήσει τους υποψήφιους στη σωστή διαδικασία παρακολούθησης .
Ποιος τύπος επιχείρησης χρειάζεται φόρμες συλλογής δεδομένων;
Όλες οι επιχειρήσεις που βασίζονται σε υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων, της λογιστικής, της παροχής συμβουλών κλπ πρέπει να εξισορροπούν μεταξύ των παρακάτω:
Η χρήση της φόρμας συλλογής δεδομένων θα διευκολύνει αυτή τη διαδικασία.
Ένα έντυπο συλλογής δεδομένων δημιουργεί μια από τις πρώτες εντυπώσεις που έχει ένας υποψήφιος πελάτης για την εταιρεία σας. Μπορεί να προηγείται μιας αρχικής κλήσης ή μιας συνεδρίας για καθορισμό στρατηγικής ή μπορεί να είναι μέρος μιας διαδικασίας lead nurture. Αλλά είναι ένα κομβικό μέρος του ταξιδιού των αγοραστών . Είναι ένα μέρος για να κάνετε ερωτήσεις σχετικά με τις προσδοκίες των πιθανών πελατών σας. Επίσης, διευκρινίζει τους ορισμούς και τους στόχους που συνδέονται με τα αποτελέσματα και επιτρέπει στους πελάτες να αναφέρουν λεπτομερώς τις απαιτήσεις τους ώστε να μπορεί να καθορίσετε καλύτερα τις ανάγκες τους.
Αν χρησιμοποιηθούν σωστά, οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις θα καθορίσουν πώς να προχωρήσετε τη σχέση με τον πελάτη.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα πρότυπο φόρμας συλλογής δεδομένων νέου πελάτη;
Οι ερωτήσεις της φόρμας συλλογής δεδομένων πρέπει να ακολουθούν την διαδικασία της εταιρείας σας σχετικά με την πώληση της αντίστοιχης υπηρεσίας.
Ποια δεδομένα είναι κρίσιμα για να ξεκινήσετε μια εξαιρετική σχέση με τον πελάτη;
Υπάρχουν πληροφορίες που χρειάζεστε για να τους οδηγήσετε στο επόμενο στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή;
Ποιες πληροφορίες θα υποστηρίξουν την αναζήτησή τους ή θα διευκρινίσουν τις ανάγκες τους;
Αυτά τα δεδομένα πρέπει να είναι στη φόρμα σας.
Για παράδειγμα, ένα πρότυπο φόρμας εισαγωγής ακινήτων θα έκανε ερωτήσεις σχετικά με:
Ουσιαστικά, πρέπει να ρωτήσετε για τις παραμέτρους αναζήτησης που απαιτούνται για την παροχή αποτελεσμάτων. Τότε μπορεί να επιτύχει την παρακολούθησή τους.
Για μια επιχείρηση σχεδιασμού ιστοσελίδων, χρειάζεστε τους στόχους ή τον προϋπολογισμό για τον ιστότοπο. Με ένα CRM και λογισμικό πωλήσεων και μάρκετινγκ που είναι ενσωματωμένο με σελίδες προορισμού και φόρμες (όπως το Keap ), μπορείτε να δημιουργήσετε μια φόρμα συλλογής δεδομένων απευθείας στην ίδια εφαρμογή.
Ακολουθούν ορισμένα σημαντικά πράγματα που πρέπει να συμπεριληφθούν σε οποιοδήποτε πρότυπο φόρμας συλλογής δεδομένων:
Θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε άλλα στοιχεία που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην τμηματοποίηση ή την παροχή αποτελεσμάτων όπως:
Επίσης, κρατήστε το σύντομο και γλυκό για να μην κατακλύσετε τις προοπτικές. Αφήστε χώρο για περισσότερες συζητήσεις στην αρχική κλήση.
Τι να κάνετε με όλες αυτές τις πληροφορίες
Το πώς δημιουργείτε τη φόρμα και πού τοποθετείτε τις πληροφορίες είναι κρίσιμο. Στόχος σας είναι να εξοικονομήσετε χρόνο και να διατηρήσετε τη διαδικασία σε κίνηση.
Οποιοδήποτε εργαλείο φόρμας μπορεί να δημιουργήσει μια φόρμα με δυνατότητα συλλογής δεδομένων. Αλλά τα δεδομένα πρέπει να περάσουν αυτόματα στην παρακολούθηση για τα καλύτερα αποτελέσματα. Τι θα περίμενε ο πελάτης σας να δει στη συνέχεια;
Η απόφαση για τα επόμενα στάδια είναι μέρος του να γνωρίζουμε τι να ζητήσουμε και τι τύπο φόρμας εισαγωγής να χρησιμοποιήσουμε. Ποιος είναι ο στόχος αυτής της φόρμας;
Ο στόχος μιας φόρμας «επικοινωνήστε μαζί μας» δεν πρέπει ποτέ να είναι απλώς η συλλογή των ονομάτων. Ρωτήστε γιατί θέλουν να συνομιλήσουν και στείλτε τους αυτόματα έναν σύνδεσμο για να κλείσετε μια κλήση με βάση την απάντηση. Κάντε το συλλέγοντας περισσότερα δεδομένα και ρωτώντας για τον τύπο της επιχείρησής τους, τις υπηρεσίες που χρειάζονται, πώς άκουσαν για εσάς,κάτι που θα σας βοηθούσε να προσδιορίσετε εάν είναι κύριοι πελάτες. Και οτιδήποτε δείχνει εάν αυτό πρέπει να πάει σε πωλητή ή σε εκπρόσωπο.
Στη συνέχεια, αυτοματοποιήστε την διαδικασία απόκτησης ενός lead. Με το Keap , η αυτοματοποιημένη παρακολούθηση, η κράτηση ραντεβού και άλλα απαιτούν λίγα μόνο κλικ.
Το λογισμικό Keap έχει διάφορους τρόπους συλλογής δεδομένων φόρμας και χρήσης των δεδομένων για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών.
Όλες οι φόρμες εισαγωγής του Keap μπορούν επίσης να ξεκινήσουν αυτοματισμούς για τα βήματα παρακολούθησης που απαιτούνται όπως:
Είναι συνηθισμένο οι υποψήφιοι να ξεχνάνε να ολοκληρώσουν τις απαιτούμενες ενέργειες στα επόμενα βήματα που τους προτείνετε.. Το Keap μπορεί να παρακολουθεί ενέργειες και να τις παρακολουθεί ανάλογα τις ανάγκες των πελατών. Αυτά θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:
Οργανώστε αυτόματισμούς ανάλογα με την έκβαση ενός task-εργασίας που έχει ανατεθεί σε κάποιον πωλητή. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια της κλήσης μπορείτε να συζητήσετε ποιες υπηρεσίες είναι καλύτερες για την επιχείρησή τους. Εάν αποφασίσετε ότι ο πιθανός πελάτης δεν είναι κατάλληλος για την υπηρεσία που συζητάτε, μπορείτε να προτείνετε εναλλακτικές ή να τις στείλετε σε ένα προϊόν συνδεδεμένης εταιρείας.
Όταν η φόρμα επικοινωνίας δίνει αρκετές επιλογές- option-check boxes-dropdown κλπ. τότε εξασφαλίζετε την καλύτερη πληροφόρηση της εταιρείας σας.
Οι Εύκολοι Αυτοματισμοί του Keap σάς επιτρέπουν να στείλετε τη σωστή απάντηση στη σωστή επαφή. Και αυτοί οι αυτοματισμοί ξεκινούν με βάση τις απαντήσεις φόρμας. Η σωστή απάντηση παρέχει στη συνέχεια ακριβή δεδομένα για να συνεχιστεί η συζήτηση με τους υποψήφιους πελάτες.
Πού τοποθετείτε τις φόρμες συλλογής δεδομένων;
Οι φόρμες δημιουργούνται και παραδίδονται σε διαφορετικούς χρόνους ανάλογα με τις ανάγκες. Συχνά, η αρχική φόρμα θα βρίσκεται στον ιστότοπό σας. Θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο μια φόρμα επικοινωνίας με μερικές σχετικές ερωτήσεις.
Θα μπορούσε να είναι μια πλήρης εφαρμογή για ασφάλεια ζωής που συλλέγει όλα όσα χρειάζεστε για να δώσετε μια προσφορά.
Ή ίσως δεν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες παρά μόνο μετά την αρχική κλήση. Ένα μέλος της ομάδας σας μπορεί να συμπληρώσει τη φόρμα συλλογής δεδομένων στην κλήση ή να στείλει έναν σύνδεσμο στον πελάτη μετά την κλήση.
Το σενάριο είναι να τοποθετήσετε τη φόρμα όπου μπορεί να προωθήσει τη συζήτηση με έναν κατάλληλο εκπρόσωπο της εταιρείας σας .
Τελικές σκέψεις
Μια έγκαιρα παραδομένη φόρμα θα υποστηρίξει τους στόχους της εταιρείας σας. Και θα διευκολύνει έναν υποψήφιο να συνεχίσει να εργάζεται μαζί σας. Οι καλύτερες φόρμες είναι όσες είναι ελκυστικές και δίνουν γρήγορη απάντηση. Δημιουργούν μια ποιοτική εμπειρία για τους υποψήφιους πελάτες σας.
Τα πιο πολύτιμα περιουσιακά σας στοιχεία είναι ο χρόνος και η ποιότητα της εμπειρίας για τους πελάτες. Οι φόρμες συλλογής δεδομένων δημιουργούν ένα συνεπές, μετρήσιμο και ελκυστικό σύστημα για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών σας εξοικονομώντας χρόνο για όλους.
Ζητήστε μας να σας φτιάξουμε λογαριασμό Free trial για το Keap ώστε να έχετε προνομιακή τιμή όταν το αγοράσετε. Εναλλακτικά,ζητήστε μας μια παρουσίαση-demo του Keap.
Efficient Solutions MΕΠΕ
Μαραθωνοδρόμου 75, Μαρούσι, 15124, Ελλάδα
210 32 44 467